Oprichter `Temple of Pleasure

D. de Wolf

De combinatie van kennis, de inhoud en opbouw plus de talloze voorbeelden hebben m'n copy zoveel effectiever gemaakt. Aanrader, juist ook als je denkt dat copy het zoveelste marketingtrucje is.

Eigenaar Maiden to Mother

J. Kingma

Ik krijg véél meer organische reacties op mijn content, bizar. En wat al helemaal bizar is, zijn alle klussen die daardoor de afgelopen maand op m'n pad zijn gekomen!

Regressietherapeut

R. Bakker

Anne is een sniper als het gaat om sterke copy. Door haar heb ik mezelf 10 keer serieuzer gepositioneerd. Dat had ik nooit gedaan als ik alles alleen had moeten uitvogelen. 

Hi, ik ben Anne – 
Marketing copywriter, storyteller en professioneel sassypants.

Ex-corporate tijger en copywriter-at-heart turned schrijfjuf voor online ondernemers die van hun woorden hun best selling asset willen maken. Heeft een liefde voor storytelling en integere marketing. Krijgt jeuk van wollige woorden en schreeuwerige beloften.

Als je online verkoopt, heb je woorden nodig. En die woorden moeten zó raak zijn, dat ze van een nietsvermoedende scroller een ready-to-buy fan maken. Zo simpel is het.

Het helpen van de ondernemers die dit willen, is wat ik het allerliefste doe (naast knuffelen met mijn dreumes en zwemmen in tropische wateren, busted).

Mijn special sauce is mijn cursussen, programma's en classes zien als korte, krachtige sprints waarin deelnemers in weinig tijd veel resultaat behalen. 

Ik heb dus he-le-maal zin in de eerste masterclass van 2025, waar we het copyvuurtje weer lekker opstoken...

Meer winst met woorden

gratis masterclass

Ontdek de 5 webcopy missers (conversiekillers) waarmee je per ongeluk klanten wegjaagt

Leer 5 copygeheimen die het verschil maken tussen leads die wegklikken of juist kopen (hellooo nieuwe klant)

Met deze belangrijkste verandering haal jij vanaf nu álles uit je website (24/7 salesmachine, anyone?)