Die liefde voor taal zit in m’n bloed. Ik kalkte dagboeken vol en m’n vader verbeterde stug elke taalfout die we als kind maakten (want het Brabantse ‘ik ga aanfietsen’ en ‘ik heb m’n tas bij’ kwam er écht niet in).

Met een MsC Corporate Communication op zak, startte ik bij Bloomon (juist, de bloemen start-up) als marketeer en vervolgde mijn pad als management consultant.

Na een intensieve coachopleiding rolde ik spontaan het ondernemerschap in. Ik coachte eerst vrouwen op moed en belangrijke levenskeuzes, vervolgens groeide dat uit tot ondernemers helpen hun business te bouwen.

Maar mijn klanten én ik werden het gelukkigst als we samen konden nerden over marketing en copywriting. Ik betrapte mezelf erop dat al mijn sessies, PDF's en tools alleen nog maar over conversie en content gingen. En ik zag hoe mijn klanten het ene na het andere succes boekte met ijzersterke copy.

That's it, dacht ik. En ik heb nooit meer achterom gekeken. 

AB

Copywriter-at-heart turned schrijfjuf voor online ondernemers die van hun woorden hun best selling asset willen maken. Heeft een liefde voor storytelling en integere marketing. Krijgt jeuk van wollige woorden en schreeuwerige beloften.

Ik ben ook mama van een dreumes (en baby #2 onderweg), Zuid-Afrika liefhebber, hardnekkige romanticus met cynische trekjes en die ene vriendin die met een waslijst natuurlijke gezondheidsmiddeltjes aan komt zetten als jij eens kucht. 

Mijn notities-app is ontploft met copy concepten, goede voornemens en cadeau ideëen, ik heb 'clear is kind' als motto en woonde afgelopen 5 jaar in 7 landen. 

Mijn geheim is dat ik graag prepper zou willen zijn maar verhul dat met de wens om een moestuin en 23 kippen te hebben.

Zo. Genoeg inside info? Dat dacht ik. 

Hi, ik ben Anne

Dusss... daar gaan we dan

trust me, i know what i'm doing

Kijk, je hebt een geweldig aanbod dat mensen gigantisch goed helpt, maar erover vertellen... Je hebt geen idee waar te beginnen.

Je weet best wie je target audience is, maar de aandacht trekken én vasthouden is nog een ding. En schrijven over jezelf is níét je lievelingsactiviteit, zeg maar. 

Daardoor blijven belangrijke to do's zoals 'fix website copy', 'e-mail funnel opzetten' en 'strategische social post schrijven' eindeloos op je lijstje staan (in de categorie gordijnen wassen, zeg maar, maar dan met pijnlijke gevolgen voor je omzet). 

Wat ik je verzeker: ik help je die taken weg te strepen. En GOED ook. En met 'goed' bedoel ik: strategisch onderbouwd, mét gedegen onderzoek en gestoeld op uitgebreide kennis van copywriting, online marketing en simpelweg hoe jij je publiek inspireert om actie te ondernemen - bij jou. 

Ik help je om copy te schrijven die het zware werk vóór je gaat doen. En dat ga je terugzien in je bereik, leads, klanten en omzet.

Waarom heb je me nodig?

maar de grote vraag is natuurlijk...

En ik sta paraat voor all things website copy, messaging, e-mail funnels, hooks, headlines en gewoon, als iemand die met kritisch en strategisch oog meekijkt naar alle copy die je de wereld in slingert.

Mijn doel? Je helpen om álles uit je woorden te halen. En daarmee je conversies, klantenbestand en omzet natuurlijk flink te laten groeien. 

Je go-to copywriting juf.

noem mij maar...

Rouwcoach

H. Willigenburg

Na het werken met Anne weet ik hoe ik m'n boodschap telkens op een andere, sprekende en pakkende manier kan verwoorden. Ik heb echt het gevoel dat ik een nieuwe skillset heb ontwikkeld.

Laat mij je helpen een sterk verhaal te ontwikkelen met conversie-focused storytelling en marketing die wél goed voelt.

Nu je mijn verhaal kent,
laten we het eens over dat van jou hebben.

Hoe ik je kan helpen om je verhaal op een pakkende manier naar buiten te brengen, bijvoorbeeld. Hoe je je aanbod slimmer en persoonlijker in de markt zet. En hoe je betere relaties met fijne klanten creëert. Klinkt goed?